close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עיצוב הזמנות באמצעות חיתוך בלייזר

מערכת שורשט שבט, תשעה29/01/2015

רעיון מקורי להפיכת ההזמנה שלכם למיוחדת במינה- חיתוך בלייזר

תגיות:
הזמנה חתוכנה בלייזר
"הינך מוזמן לאירוע שיתקיים ב.." או "בוא להתרגש איתנו ב..." איזה מהמשפטים הבסיסיים האלה  עושה לכם יותר חשק ללכת לאירוע?

הזמנה לאירוע, ולא משנה איזה אירוע זה, בין אם חתונה, מפגש עסקי או חברתי, או סתם הזמנה לארוחת ערב, היא אירוע מרגש עבור המוזמן. הזמנה לאירוע היא דבר מחמיא, לכל אחד ואחת.

אך כדי שההזמנה תהיה באמת מרגשת עבור המוזמן היא בעצמה חייבת לשדר יוקרה וייחודיות, גם בנוסח וגם בצורה. לגבי הנוסח די ברור מהדוגמה שלמעלה מה ההבדל בין נוסח יבש לבין נוסח מושקע. אך כמו בכל דבר, מה שהעין רואה לפעמים גובר על מה שהראש קורא, ולכן לעיצוב, לצורה ולתחושה יש תפקיד חשוב לא פחות מהטקסט הכתוב. זו גם בדיוק הסיבה שעדיין מדפיסים הזמנות לחתונה ולאירועים במקום לשלוח במייל.

כדי ליצור הזמנה אפקטיבית לאירוע, כזאת שתעלה מפלס האנדרנלין אצל המקבל, תגרום לו להרגיש שהוא חלק ממשהו גדול יותר, ותגרום לו לרצות להגיע לאירוע יש להתחשב במספר דברים בשלב העיצוב והדפוס:

עיצוב: עובדה ידועה היא שאין תחליף לרושם ראשוני, ועיצוב של הזמנה הוא הדבר הראשון שהחושים קולטים – הרבה לפני שקוראים מה כתוב. לכן אין לוותר על עיצוב מקצועי, גם אם נראה שאפשר לעשות זאת לבד. בחירה של צבעים מתאימים, עימוד נכון, והוספת אלמנטים שמעצימים את ההזמנה, הם חיוניים.

חומר גלם: למי שמתמצא בעולם הדפוס יש היכרות עם עשרות סוגי נייר ומשטחי הדפסה בעלי עובי, דחיסות ומרקמים שונים. לחומר הגלם בו משתמשים יש השפעה גם על איכות הדפוס עצמו וגם על התחושה אצל המוזמן. צריכה להיות תאימות בין חומרי הגלם ומטרת ההזמנה.  אם מכוונים ליצור הזמנה יוקרתית אז חבל להסתפק בנייר זול שלא ישרת את המטרה. בהזמנות יוקרתיות נפוץ מאוד לשלב בין שני סוגי נייר או ולפעמים אפילו להפתיע עם חומרים מיוחדים כגון צריבה על עץ.

מגע אישי:  הזמנה לאירוע הופכת לאישית בהרבה כאשר מוסיפים לה מגע אישי שמדבר אל המוזמן. כך לדוגמא מסר אישי בהזמנה הופך אותה להרבה יותר מרגשת. אפשרות נוספת: טכנולוגיות קיימות כיום מאפשרות להוסיף שם המוזמן בקלות. גם אם הדבר נעשה בצורה אוטומטית ולא ידנית יש לכך השפעה חזקה על תחושות המוזמן.

חיתוך בלייזר - האפשרויות אינסופיות
חיתוך בלייזר היא טכנולוגיה חדשה יחסית בעולם הזמנות האירועים. הלייזר מאפשר לצרוב או לחתוך אותיות, סמלים ואלמנטים שונים ברמת דיוק של חלקיקי מילימטר, והתוצאה מרשימה – גם לעין וגם במגע. באמצעות הטכנולוגיה ניתן ליצור הזמנות בהתאמה אישית, כגון חיתוך ההזמנה בצורת לוגו חברה, מוצר או כל רעיון שעולה בשיתוף המעצב. אך ההתאמה האישית אינה מסתיימת רק בהתאמת ההזמנה כולה, ניתן גם לבצע חיתוך שונה או צריבה עבור כל הזמנה, כגון הוספת שם המוזמן או הוספת כל אלמנט אחר שישתנה בין כל הזמנה (קוד כניסה אישי לאירועים סגורים). בנוסף, את החיתוך בלייזר ניתן לבצע על מגוון חומרים וכך ליצור הזמנות יוקרתיות עם שילובים מעוררי השתאות. אם אתם מחפשים להרשים, אין ספק שחיתוך בלייזר הוא אפשרות אטרקטיבית.

מעבר להזמנה. במיוחד אם מדובר באירוע עסקי, יש חשיבות גדולה לפעולות שהן מעבר להזמנה עצמה. לדוגמא, ביצוע פולו אפ בטלפון לאחר מסירת ההזמנה. הדבר חשוב גם כדי לוודא כי אותו אדם קיבל את ההזמנה, אבל גם בגלל שאין תחליף לקשר אישי. כדאי גם לשקול שילוב של פרסום באינטרנט או שימוש ביחסי ציבור – אם אתם מתחתנים זה פחות רלוונטי (אלא אם כן אתם פוליטיקאים או סלבריטאים) אבל אם מדובר באירוע יוקרתי אחר פעילות כזה מספק עוד באזז והתרגשות לקראת האירוע.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה